Monday, November 03, 2008

你想点啊??

好多谢wk生的侠义相助,帮我改咗好多错字。不过有啲字我又真系想保留,例如cin cai。。。咁先显得我系马来西亚的广东人嘎嘛 ;)

仲有,发现个粤语网站, 可以揾到啲好难用华语拼音出来的广东字,几好噶!

好喇,再来一次。。。
唔知点解,最近,我一直想瞓觉,瞓咗好耐,仲是想瞓,不知系唔系想瞓到死。。。

有时又突然想返屋企,即是balik kampung嘞。。但系又唔得咁cin cai话唔做就唔做个喔,人又点可以咁唔负责任个嘞。。你话啱唔啱?

这篇嘢好鬼难写啊。。广东字都唔知打得啱唔啱,写到我头昏眼花,又想瞓觉啦。。早抖啦。。

3 comments:

wk said...

睡觉——瞓覺
回了——返咗
balik kampung——回乡(返乡下?)
cincai——随便
tao——抖

Siu KeOnG said...

hahha ..funny

mf said...

多谢捧场,得闲多联络