Friday, May 16, 2008

I am fine

Just got a message from a frend that wonder am I OK over here.

Sorry that I didn't sensitive enough to know that you all might be worry of me, after the earth quake happened.

Thanks a lot for caring, I am doing fine here..

3 comments:

Unknown said...

Take care there...:)

碧云 said...

我的天!我竟然完全没有担心过你的安危,
直到你提醒了我。。。

是我也像你一样的不够细心敏感,
还是我完全不在乎你这个朋友?

咳。。咳。。
我想你会明白我的,
我即使再怎么没有人性,
也不会这样不闻不问,
只是,常识告诉我,我应该更担心那些在比较靠近灾区地点的中国朋友,
而你,住得也够远了。

无论如何,请你一定要保重,
再过一年多后,我还想看见一个完整的你 :P

Anonymous said...

Ya, U need to take care. I'm sure the life there is hard. Update more of your blog & we got your latest news from U. :)